Papajuls a La Gran Correguda 2013

Papajuls a La Gran Correguda 2013
Xulu,i Fardant amb les Ray-Ban de l'Òptica Duran de Santa Eulàlia de Ronçana,comprades a l'Enric Duran i Gelabert. Ahahaha....ahahaha....ahahaha....!!

dimecres, 10 de març del 2021

Xulu


 Xulu ve de quan el Miquel del Vici Bici m'ho diu sempre que ens veiem.

  Quan una vegada per la TV fent-li un reportatge al Ricard Puigdomèneg, va dir que ser Chulo és un Arte.

  Per això quan feia de Lampista, la senyora Mair em deia Artista.

  I quan estava a l'Hospital de Sant Pau estant a Físsio, l'infermer al passar sempre em deia Valent.

  I un hivern com un altre, al passar pel carrer del Rec de Granollers.

  Un noi al creuar-se amb mi estant jo amb samarreta i pantaló curt, em va dir: Xulu!! 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada